آخرین اخبار
کد مطلب: 80333
افشاي سکوت اصلاح طلبان درباره دادگاه مهدي هاشمي
تاریخ انتشار : 1393/05/27 09:47:57
نمایش : 2165
يک عضو سازمان منحله مجاهدين (انقلاب) علت سکوت اصلاح‌طلبان درباره دادگاه مهدي هاشمي را فاش کرد.
به گزارش سلام لردگان، با وجود برگزاري ۳ جلسه از دادگاه مهدي هاشمي، تاکنون چهره‌ها و شخصيت‌هاي اصلي جناح تندروي اصلاح‌طلب هيچ دفاعي از وي به عمل نياورده‌اند و سکوت محسوسي بر اين جريان حاکم است.

 اين عضو گروهک سازمان مجاهدين انقلاب که در ديدار با برخي مرتبطين شهرستاني خود سخن مي‌گفت، در پاسخ به سؤال آنها مبني بر اينکه چرا مواضع اصلاح‌طلبان از مهدي هاشمي حمايت نمي‌کنند، گفت: «تصميم ما اين است که به اين موضوع نزديک نشويم. اين پرونده مملو از اتهامات اقتصادي بسيار جدي است که دفاع از آن به معناي نوشيدن جام زهر از سوي اصلاح‌طلبان است».

وي با اشاره به بخش‌هايي از اتهاماتي که به وي وارد است، گفت: «پرونده سنگيني براي او درست کرده‌اند. مهدي هاشمي هيچ وقت اصلاح‌طلب نبوده. هميشه کار خودش را مي‌کرده و ما مجبور شده‌ايم هزينه کارهايش را بدهيم.»

وي در تشريح جزئيات موضوع گفته است: «اتهامات اقتصادي او سنگين است. خب چرا اصلاح‌طلبان بايد خود را در چنين چيزي شريک کنند. مگر چيزي به ما رسيده است»؟

اين عضو شاخص سازمان مجاهدين در ادامه با تبيين اين موضوع که اصلاح‌طلبان اکنون در مرحله ريکاوري و بازگشت به فضاي سياسي کشور و بازسازي سرمايه اجتماعي خود هستند، تاکيد کرده است که همراه شدن با مهدي هاشمي و دفاع از او مي‌تواند کل پروژه نوسازي جريان اصلاحات را نابود کند.

گفتني است اتهاماتي نظير پولشويي ۵ ميلياردي و سوءاستفاده از بيت‌المال و استفاده از اموال دولتي براي فتنه‌انگيزي از جمله اتهامات مهدي هاشمي است.
مرجع : روزنامه کيهان
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس